-

Har ni saknat mina töntiga inlägg? Har ni saknat mig alls? Lol

Eh, jag kan berätta lite om förrgår: Jag brände mig på plattången, som tydligen hade varit på hela natten. Eh, så jag ''kramade'' den med mina fingrar, av misstag, och då pyste det fettmamycket. Och jag höll på att skrika. Men det gjorde jag inte, och det gjorde inte ont i början, sedan skulle ajg ju bada efter, och hur går det när jag sätter ni handen i varma vattnet? Jo, det går åt helvette, nejmen, så jag fick bada med ena handen i en bunke med kallt vatten, och den andra handen i badkaret, hur kun är det? Ochså gick jag upp, hade min hand i en skål iskalllt vatten med is i, resten av dagen! Och hur blev det när jag skulle sova? Jag hade fortfarande fucking ont, så jag fick typ, kylbalsam, och så fick jag sova med handen på fläkten. och nästa dag var det över. Skitskönt. Och igår gjorde jag inget speciell.

Skticool du är. ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0