åååååh.

 Träffade Jonas Brothers,I min dröm altså. Nu ska jag ta det från början :
Jag skulle typ hälsa på min gamla skola, och då skulle dem typ komma dit . De gick där , alla 3 . o sen senare,kom jag på att jag kunde ladda upp bevis på gsm.och jag hade mobilen inne i klassrummet , och då skulle alla ändå gå in . så då gick vi , och jag tog kort på min och nick, tror jag? ;s Vet inte vilka som är vilka,HAH. Men han i krusiga håret, typ.Men då märkte vi att han hade smink . ohnej, det var inte för att dölja sig . det var för att det var med , i skolsaken , vi gjorde nånting , JAJA! aa , och då fick vi ju tvätta bort det , och då precis när jag skulle ta kort . så vaknade jag ..

aa, det var Nick jag var med,kramades med, gick med. ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0