''Allt'' om Isabel

Ni vill väl veta ungefär allt om mig?
Jag är då född 1999, jag föddes på södersjukhuset BB. Jag är född på vintern, 12 februari. Jag blev inte född tjejsarsnitt. Vanligt. Eh, sen kommer jag inte ihåg så mycket från min barndom, bara att jag kunde ta kontakt med andar. Ja, det är sant. allt började vid 4 årsåldern! Sedan har det fortsatt att jag kan se och prata med dem. slutpratat om andarna, finns inget att säga om dem. Jag började på dagis, hade en tjejbästis som hette Betty & en killkompis som hette Christopher (?) Och sen var jag tvunga att lämna dem, eftersom jag bytte till en skola, de inte skulle börja i. Så jag gick som vanligt, i försskolan. Sen 1:an, 2:an,3:an. Och i trean blev jag lite retad och mobbad, och då kände jag att jag inte ville gå kvar, så jag pratade med mina föräldrar om det, och då sökte jag till skolan min bästis gick i, och jag kom in dit, i början på 4:an. Sen nån månad efter det, fick jag reda på att Betty skulle flytta, flytta till Dalarna. Och då började jag storböla. Så i september så flyttade hon. Jag fick leva utan henne i flera flera månader. Någon gång i början av 2010 så åkte hon buss till stockholm, hon åkteinte hit för att bara mig, utan hon skulle träffa sina släktingar oxå. Så var jag och Betty med varandra, vi kramades när vi sågs, sedan sov hon över hos mig. Och nu är det sommarlov, jag har blivit mer kaxig, tror jag. Jag har blivit bästavän med Maja, jag har blivit vänner med massor andra - som jag knappt känt förräns nu.
Tack för att ni läste - Om ni nu läste.
/ Isabel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0