Flaten!

Har precis kommit hem från Flatenbadet, det var jättevarmt. Varmare än i Halmstad, i vattnet altså. Och nu ska jag vara inne på datorn. Är inne på GoSupermodel just nu. Nu har jag väldigt mycket mejl, okej, inte så mycket.. Men ändå. Ganska mycket. Eh. Hur har ni det? Inte för att ni kan svara så jag hör, men ni kan komentera. Jag har inget för mig från och med nu, tills ikväll. Men jag ska kolla på fotboll 20.00 med familjen. Och jag hejar på spanien, som ni redan vet.

Bild tagen från google - Därför så liten.


Kommentarer
Postat av: caroline

Vart ligger flaten dårå `? :)

2010-07-12 @ 11:05:31
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0