Hemma från Ramsjön.

Jag och Sandra cyklade till Ramsjön iallfall, eller jag cyklade, hon gick. Snäll jag är va? Men i slutet av badet så började jag och Sandra typ.. Bråka. Vi skvätte och kastade sand på varandra. Jag blev träffad varje gång, hon blev träffad 2 gånger av.. 10 kanske. Men sen efter en stund, vare ''kvitt'' mellan oss, men jag var ändå inte nöjd. Så jag sparkade sand på henne, då skvätte hon skitmycket, så jag fick FETTMA mycket sand i ögat, fyfan! Men sen blev vi vänner, och sedan åkte vi till Mc Donalds. Och käkade litegrann.(Pappa skjutsade oss dit altså, och han kom till Raman och hämtade oss oxå) Och vi kom hem nyss (yy'

Inte lite redigerad, nejnejnej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0