Kulkulkul.

Det var kul på grönan, i förrgår. Jag åkte inte så mycket, allting var så jäääääävla mycket kö på,haha. Men jag åkte: Flygande mattan,blåatåget,jetline.  Och jag ska berätta en sjuk sak, jag var över grönsen på 1.40.(kort, jag vet ) Aah, jag fick åka 3 gånger, för en tjej. och det var kul, jag klarade det bra. & Sen sista gången jag skulle åka, altså fjärde gången. Så var det en annan gubbe där, och jag var för kort? Jag nuddade stålgrejen när jag stod där. och när jag nuddade, så stack han in sitt fukking kredidkort för att se om jag verkligen nådde? Och såklart man sjunker då? Skitgubbe säger jag bara, skitgubbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0