Lalalal.

Vaknade för någon timme sen, gick upp och tog ett glas ramlösa. Sedan gick jag in på datorn. Så skönt att vakna upp i sitt eget hem, när man varit borta i 1 vecka. Och jag har precis ätit upp min frukost. Vet inte om jag ska vara med någon imorgon, känner mig fett sugen på att dansa. Men ingen vill dansa med mig, okej.. Inte för att jag har frågat, men ändå.Jag är inne på GoSupermodel, somvanligt dåra. Men jag ska väl vara inne en liten stund till. För eran skull dåra. LOVE!

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHHAHHAHAH.


Kommentarer
Postat av: caroline

Snygg bild Bella (l) alltid

2010-07-12 @ 11:02:04
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0