Outfit:

Tänkte ge er en outfit, för första gången. Visst är jag duktig? :D

Hår - Oborstat och vågigt.
Nördglasögon från BiKBoK59:-
Randig tröja - okänd
leggings - okänd

Måste bara få säga dethär, i förrgår, var jag och Sandra i haninge Centrum.. Vi gick in i BikBok för att köpa nånting, och då såg jag ''Nördglasögonen'' Och då var jag bestämd, för att köpa de svarta, ett par kostade 69 kr. och sedan när vi kom till kassan så sa kassörskan '' Vet ni? Idag så när man köper nördglasögonen så får man 2 st för 59'' Och då bah ''yääy'' Och då tog vi ett till par glasögon, och vi tog rosa. Så 2 glasögon, kostade mindre än vad 1 kostade. Braaaaaaaaaaaa va? :D
 
Råååååååååååååsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0