Svar på tal!


SVAR: HELL YEEEEEEEEEEE!<3

Godmorgon alla sjusovare, nejmen tja. Jag somnade igår, fast det itne var meningen. Jag skulle lyssna på lite musik i sängen, asso, jag hade musik på min radio, då blundade jag.. Och då somnade jag. Och det var inte bra, för jag ville inte sova. Men skitsamma, Samira bad mig blogga, så nu gör jag det. Eh, jag vet inte vad jag ska göra idag, datorn, kanske dra och bada, precis som igår. Men vi får se. Det är jättevarmt idag oxå(29 grader). ska kanske vara med någon kompis, men om jag är med någon kompis , ska det vara Aurora.♥ Nu har jag inte så mycket mer att säga. så.. LOVE!

Ehe..


Kommentarer
Postat av: aurora

mig vill vara med dig!!! D: <3<3

ska checka din nya modell , puss. (L) :D <3

2010-07-12 @ 10:44:39
Postat av: Caroline

29 grader ? :-o , driv inte Bella :o

2010-07-12 @ 10:57:35
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0