Vad tycker ni om fotboll?

Jag vill höra era åsikter, om fotboll. Spelar ingen roll, om du går på sporten, eller inte.
Här är min åsikt: Jag älskar fotboll, fotboll är min andra halva av livet, jag skulle inte klara av mig, utan fotboll. Det är ju bara så underbart, att stå där, i målet, sparka på bollarna, rädda alla bollar, bli berömd av fotbollsvännerna och laget?! :o Herregud, så underbart. Men det bästa av allt, är fotbollschäjerna. :D

Gillar ni fotboll? Hatar ni fotboll?Älskar ni fotboll? Komentera.


Kommentarer
Postat av: mami

Jag älskar fotboll, speciellt Vendelsö - 99 blå. Längtar till nästa cup, i augusti. HHHEEEEEJA

2010-07-18 @ 00:26:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0