Yäy.

Igår: Var det någon som kollade på Scary Movie 4 Igårkväll? Jag gjorde.Den är rolig. Men asså.. Det är en parodi, av Saw&The grudge, och det är lite kul. Eller okej.. Eh, men det var rolig, speciellt när tom eller vafan han nu heter misshandlar sin dotter helatiden, först Slår henne med resväskan, så hon flyger 1923849q234 meter. Sen stänger han bildörren på hennes huvud, sen klämmer låser han ut henne, när det är värsta omöjliga ovädret, så hon får 2 blixtrar på sig. Sen klämmer han sönder hennes fot. Men hon överlever. Gick o la mig vid 01.00 tiden ungefär.

Idag: Jag vaknade vid 10, har bara suttit vid datorn sen dess, borde ha bloggat direkt, men hade ingen ork, och jag visste inte vad jag skulle blogga om, men det kvittar nu. Eh, idag vet jag inte vad jag ska göra, inge sol äre ute, så om jag åker och badar, kan man inte sola, oc det är inte varmt uppe på land. HAHHAHAHAH. Men ah, ville bara typ säga det, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0