Diiiiiiiiiiiissar er!

Idag i skolan, så var det kul, trodde det var skolfoto, för det skulle ha varit idag, men dem ändrade, och det hade jag missat! Så när jag kom till skolan så var jag sminkad, men som tur var va jag inte den ända, utan Simone hade oxå, eller vi hade kommit överrens att vi skulle fixa oss! Men jaaaaa, sen hade vi massa av lektioner, eller inte mer än vanligt, men ja.Efter skolan så gick Simone hem med mig, vi kollade på Alvin o gänget 2. Hon har aldrig sett den! Så det var något nytt för henne! O sen vid någonting så skulle jag fotas.. Och det gick bra .. hoppas jag! & Vi 6 tiden så skulle Simone gå hem, jag följde henna en bit! Så tog vi massor av bilder, typ! Puss.

Sandra o jag! ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0