-

Det blir ett inlägg till ialfall, visste inte om jag skulle orka. Men i skulle visst gå in på datorn efter filmen, och då fick jag ork att blogga, igen! Igår hade jag 80 besökare!! TACK FÖR DET! Hur kan jag ha så många? Jaja, bloggtrafik .. men det måste ju ha varit något mer? Ajusste, blivit länkad av finaste ''Scene'' tjejen, HÄR är bloggen, så det är anledningarna. hehehehhehe. & Jag har aldrig fått så många komentarer! Ska fortsätta vara medlem på bloggtrafik, det har hjälpt mej! Kanske bli ett inlägg om en stund, puss.

- Gammal bild.


Kommentarer
Postat av: Frida

haru gjort något roligt i sommar då ? :D <3

2010-08-04 @ 02:02:06
URL: http://ffrriiddaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0