Älskar er! :')

Betty: Du är den som jag känt längst, över 7 år. Fyfan vad det känns som .. hela jorden! Du är fukking underbar, ingen kan någonsin ta din plats som barndomsbästavän & Bästavän! Jag saknar dig! Du är som en syster, eller va? du ÄR en syster. Hur ska jag någonsin kunna glömma dig? Fyfan, jag älskar dig. Över hela mitt hjärta! ♥ Det finns inga ord för dig, du är FÖRFAN MITT ALLT!  

Maja: Hur underbart fin får man bli? vi lärde känna varandra på gosupermodel, fick varandra på msn. Och sen blev vi bästavänner, POFF! & Du är min, ingen annans. ♥ Hur kan du vara så fin? Vi bråkar ibland, ja. Men du ska veta, du är världens under! Du är.. :') Vad skulle jag vara utan dig?! INGENTING! Inget mig, utan dig. ♥

Filläääääh: du? Bästavänner på 1 dag? Herregud, jag älskar dig! Du är min fina gumman, haninge med dig var denbästadagenpålängeimittliv! TACK FÖR ALLT! SÖTNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS! Nejmen, helt ärligt, så är du min .. bästavän & dig kommer jag ALDRIG glömma. jag känner att jag skäms, jag som är så kort. Och du.. ja.DU FATTAR. :D<333333333

INGEN ska bli sur, för att jag inte säger samma sak om alla, ni betyder x-akt lika mycket, förutom att betty är en spagetti, och maja är en fjortis, och filläh är en lång krabat. Annars är ni helt normala, och jag älskar er! <3333333333


Kommentarer
Postat av: Filläääh

Aw tack sötnos <3

Älskar dig också <3

2010-08-18 @ 08:45:36
URL: http://inabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0