Beaver? Bieber* Bög? ''normal''*

Jag tänkte ta upp detta med att vissa, ganska många, nästan alla ''bieber haters''! Asså, varför kalla han för bäver/Beaver? Vad har han gjort er? De flesta kallar han för bäver/beaver för hans efternamn, för ''att det är likt'' men det är inte ett dugg likt, hur kan ni få till er det?! ;s Kolla: Bäver... Bieber...  BIEBER... B-I-E-B-E-R. Absolut inte likt. Och vissa klagar på att hans tänder ser ut som bävtänder? ASSSSSSSSÅÅÅÅÅÅ HUR KAN NI? Han har dem mest normalaste tänderna man kan ha, om ni kallar han bäver för hans tänder, kallar ni mig bäver. Vi har ungefär likadana. JA JAG HAR CHECKAT! ;) 

Och vissa säger att han ser ut som en bög & att han sjunger som en tjej, men hurfan sjunger en bög? Dem sjunger väl likadant. Man kan väl inte jämnföra en bög mot en som inte har något läggning? Gudnej. Gud. Så jag tycker att ni ska sluta säga att han sjunger som en tjej, hur kan ni tycka det? Han låter som den mest stösta killen. Jag förstår inte, om ni nu TYCKER det, så vad är det för fel med det? Själv tycker jag att han låter som den mest bästaste killen i hela världen. Och min pappa suger, han kan inte sjunga. Men åter till Justin Bieber.. Har ni nu lärt er dessa grejer?:
1. Han är inte en bäver. 2. Han ser inte ut som en bög, och han är ingen bög. 3. han låter INTE som en tjej.



HAN ÄR SEXIGT HET!


Kommentarer
Postat av: L

Helt rätt!! Ingen ska kalla honom Beaver/Bäver, det är fan inte likt! han sjunger inte som en tjej eller som en bög, vad är skillnaden ens? Gud vad människor kan hitta på då! Du har helt rätt!

2010-08-26 @ 19:17:22
URL: http://coolees.blogg.se/
Postat av: Gizzy

Han låter INTE som en tjej, han låter som en ängel ;) Älsarej Justin Bäver ;) <3 :* Jag säger bäver för bävrar är söta xD

2010-08-30 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0