ENGLISH!

And now it gets .. ENGLISH WEEK POSTED! Right now I am just inside the gosupermodel, but in a few hours (I know not exactly when, hihihi) But then I am going to the center of Haninge, just gonna go big and sånnadär things, maybe eat at McDonalds too, it all depends on how hungry I am! So maybe I'll buy something nice makeup or so. Or type .. no. I have a model on gosupermodel and it is called''AMG.''But I will be active as the o, (HAVE NOT TAKEN AWAY BALLAMYFELLAH.:) But how are you? And did you sleep well? Do you have ghosts? mohahahahahahh.Igår afternoon and last night I watched the movie''bets''Perhaps we can talk about what it is about then, can not stand now. But now I have to wedge, kiss!

ÖVERSÄTTNING;
Och nu blir det .. VECKANS ENGELSKA INLÄGG! Just nu är jag bara inne på gosupermodel, men om några timmar (Jag vet inte direkt när, hihihi) Men då ska jag till Haninge centrum, ska bara gå och stora och sånnadär saker, kanske äter på Mc Donalds också, det beror helt på hur hungrig jag är! Så kanske jag köper något fint smink eller så. Eller typ .. något. Jag har en modell på gosupermodel och den heter ''Amg.'' Men jag ska vara aktiv o så på den, (HAR INTE TAGIT BORT BALLAMYFELLAH.!) Men hur har ni det? Och har ni sovit gott? Har spökena tagit er? mohahahahahahh.Igår eftermiddag, och igårkväll kollade jag på filmen '' Vadet '' Kanske kan berätta om vad den handlar om sen, orkar inte nu. Men nu måste jag kila, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0