ENGLISH!

Well, one of the English posts. Now are you happy right? : D I'm home again today, is a bit loose in the stomach like that, and I sucked in just about 6 hours last night, so I'll stay home again today, but I'll go and sleep in an hour after this post, will make just a few end of things. Hihih. But I just looked clear on the Sleepover Club. (Spelling)! How do you sleep tonight? Good or bad? Dreamt you something? Whether mardom or a loved one's dream? God what I'm babbling on now, We're sorry. But now I go to the bathroom, then I go to bed, or watch the movie. I'm going to tuck me really comfortable and just enjoy! HERE YOU AGAIN, ON FJORTIIIIIIIIIIIIISDAGEN SANDRA! Congratulations congratulations congratulations !§§§§

ÖVERSÄTTNING:
Tja, ett till engelskt inlägg. Nu är ni glada va? :D Jag är hemma idag igen, är lite lös i magen sådär, och jag sog bara i ca 6 timmar inatt, så jag får stanna hemma idag igen, men jag ska gå och sova i något timme efter detta inlägg, ska bara göra några sista saker. Hihih. Men jag kollade precis klart på sleepoverclub. (stavning)! Hur sov ni inatt? Bra eller dåligt? Drömde ni något? Vare mardöm eller en älskad dröm? Gud vad jag babblar på nu, ajdå. Men nu ska jag gå på toa, sen ska jag gå och lägga mig, eller kolla på film. Jag ska bädda ner mig riktigt bekvämt och bara njuta! VARSÅGOD IGEN, PÅ FJORTIIIIIIIIIIIIISDAGEN SANDRA! Grattis grattis grattis!§§§§



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0