English - Again!

Hi all blog readers!
 
because I have become so obsessed with English, you will have at least one English messages per week, we'll see how I do that, but I hope it will last, haha. What do you have for you? Right now? Self-sit and write a bit on his blog, which is fun life huh? : D I absolutely do not use google translate, no no no! Okay, that was really lame text there, so I may be talking about something else! Soon school starts, what do in it?! Of course it sucks. hahaha. I wonder how I'll get my blog to get better, do you have suggestions? Or of course you have, I know that you have. SO GIVE ME SOME SUGGESTIONS! Now I will unfortunately take, kiss.

ÖVERSÄTTNING:
Hej alla blogg läsare! eftersom jag har blivit så besatt av engelska, så får ni minst 1 engelskt inlägg per vecka, vi får se hur jag lyckas med det, men jag HOPPAS att det kommer att hålla, haha.  Vad har ni för er? Just nu? Själv sitter man och skriver lite på sin blogg, vilket roligt liv va? :D Jag använder absolut inte google translate, nej nej nej! Okej, det blev jättetöntig text där, så jag får snackar om något annat! Snart börjar skolan, vad tyckern i om det?! Själv suger det. hahaha. Jag funderar på hur jag ska få min blogg att blir bättre, har ni förslag? Eller såklart ni har, det vet jag att ni har. SÅ GE MIG LITE FÖRSLAG! Nu ska jag tyvärr dra, puss.

I miss!

UPDATE: What do you think if my English messages? should I continue?
ÖVERSÄTTNING:
UPDATE; Vad tycker ni om mina engelska inlägg? ska jag fortsätta?


Kommentarer
Postat av: Mami

Yes jo can fortsätta med your Änglish. Strunta if you get taskiga comments of jår english. Man must have sooooome HUMOR också....HAHAHA.

2010-08-11 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0