Förlåt mig.

Att jag inte har bloggat, men jag kommer blogga mycket,mycket,MYCKET mer när min nya design har kommit, och jag säger inte vem som kommer göra den. Men det är av en speciell person, hihih!♥ Men iaf, igår gjorde jag inget speciellt, var bara vid datorn. För det mesta iaf, sen så var jag nere i haninge centrum, och skulle hyra en film .. Och det gick ju åt helvete, eftersom dem hade tagit bort alla dem 3 filmerna, så jag fick ta en annan! Som jag ofta tar, och den säger jag inte namnet på, hell no!

Innan vi skulle till mamma's farmor's begravning. Rip.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin bild stumpan <3

2010-08-17 @ 10:26:22
URL: http://inabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0