Godmorgon

Tjatja bloggen & Tja till mina läsare!
Idag tänkte jag o sandra vara uppe hela natten, men vi ville inte att mamma skulle komma in o hitta oss vara vakna! Så Sandra sa att vi skulle ställa alarm, på klockan typ halv 4. & jag VISSTE att vi inte skulle vakna av det, men då så ställde hon 8 alarm istället för bara 1. Men vi vaknade ialfall inte, så vi var inte uppe, ett dugg! så när jag vaknade nu på morgonen, blev jag ledsen o började gråta. JAG SOM VISSTE ATT VI INTE SKULLE VAKNA AV DET! Jag gick med på att ställa alarm, för SANDRA'S skull. Men jaja. -.- Vi får inte vara uppe med hela natten, för det är ju snart skola. Så där var det roliga slut..

Men jag hade ju en fantastiskt roligt på fotbollsträningen igår, det var en av dem bästa! Vi hade skitkul, jag vet inte varför vi hade det just igår? Men jag hoppas att det kommer fortsätta, så är vi taggade på alla matcher osv! Idag kommer det troligen blir lite mycket update, jag o mamma ska typ åka o köpa något till Sandra, för hon fyller år om några dagar, hiihihihihihi.


Kommentarer
Postat av: Denise

Fin bild.

2010-08-19 @ 14:07:34
URL: http://iabella.blogg.se/
Postat av: dess

:)

2010-08-19 @ 14:14:21
Postat av: dess

haha

2010-08-19 @ 14:17:38
Postat av: dess

:)

2010-08-19 @ 14:17:56
Postat av: dess

rah rah aaa roma olala gaga olala

2010-08-19 @ 14:18:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0