Hej på er

Jag vaknade nyss, och kom på att jag hade klippt håret. DET VAR FÖRFAN ÄNDA NER TILL RUMPAN! OCH NU ÄR DET .. LITE UNDER TUTTEN! Jaja, det växer väl ut! Sandra sa att mitt hår som var sådär långt inte skulle ha växt mer, för det var bara småsmåsmåååååå strån. Haha, men jag är glad ändå .. eller? dundunduuuuun. Nemen, okej, eh, vad ska jag säga? JOOOOOOOOOOO Det är ändrade planer, vi ska åka till Västerås o dem imorgon, på lördag, inte idag, som jag har nämnt. Utan imorgon! MIN MAJA ÄR I STOCKHOLM, I ÄLVSJÖ, DET KANSKE INTE LIGGER I STOCKOLM, MEN NÅGRA MIL BORTTOM MIG! WHAAAAAAAATEVER! Vi håller på o smsar lite just nu, hahah. hon är så jävla trevlig, föremest, men inte näre handlar om TOKIO HOTEL.. Usch.♥ Haha. Nu ska jag leta upp en jättefin bild åt er.

Åh, saknar detta! ♥
Take me back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0