Lalalallalalal!!!!!!!!!!1

Tjaaaaaa!
förlåt att jag inte har bloggat, ärligt talat så har jag glömt bort bloggen, helt! Jag är inne i andra saker, som te.x gosupermodel. haha. Men jag skulle lätt välja bloggen, som roligaste saken om jag var tvungen att välja! Eh, imorgon vet jag inte hur mycket bloggning det blir, eftersom det kanske är bra väder, då ska jag passa på att gå ut och bli brun, är jäkligt blek. & Så har jag inte varit ute (Nästan) på hela sommarlovet, mer än halva min tid går åt att vara inne vid datorn, och sova .. när jag har tråkigt.  Annars har jag väl inget perfekt Socialt liv.HAHHAHAHAHH. okej, men nogsnackat om det.

På fredag ska jag och mamma troligen åka till Västerås och vara där ett par dagar, eller en dag. Vet inte riktigt hur vi ska få ihop det. Men sen ska vi kanske åka till mina kusiner's land. Och det mår någon mil borttom Västerås, där min mormor och morfar bor. Och vi åker hem på måndag, morgon,förmiddag,eftermiddag, eller kväll vet jag inte. Men vi hoppas på ''det bästa'' Nu blev det ett ovanligt långt inlägg här för mig, men jag är sugen på att blogga .. Men tyvärr ska jag gå o lägga mig, närsomhelst. Så med DENNA mening säger jag Godnatt! ♥

Btw; MAMMA KLIPTE TYP MITT HÅR NU, OCH DET ÄR SKITMYCKET KORTARE, DET ÄR SÅ LÅNGT PÅ BILDEN, DET SER UT SOM OM DET ÄR LÄNGRE HÅR, FÖR ATT JAG INTE SÄNKTE NER KAMERAN, MEN DET TOG SLUT DÄR, OOOOOMG. DÖÖÖÖÖÖR! Men pga allt slitet hår, är man ju tvungen, tyvärr!


Och en snygg bild, på mig o Sandraaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0