Maja älskling §

MAJA SÖTASTE ERIKSSON! Du är den bästaste vän jag har haft, jag älskar dig så jävla pissmycket, du är som är syster, w8, du är en syster, varje gång vi bråkar så försvinner en del av mig, jag förstörs, jag ångrar vad jag har gjort. Jag älskar dej över hela mitt hjärta, inget, INGET kan ändra på det, jag vet inte hur mycket jag kan skriva, jag kan inte ens beskriva halva dig, det är för mycket. Du betyder allt för mig, hurfan kan jag någonsin släppa dig? VA? Snälla, släpp mig aldrig, jag älskar dig. Fyfan, jag skulle gå över spikmattor och gå igenom eld för att rädda dig. Du är den bästaste vänner jag någonsin har haft, jag lovar.
jag vet inte hur mkt jag betyder för dig, men du BETYDER fucking ALLT FÖR MIG, JAG MENAR ALLT ALLT ALLT ALLT AAAAAALLLLLLLLLLLTTTTTTT! Jag önskar att jag kunde springa till dig.. NU .. och bara vara med dig, vill se dig, vill höra dig, vill vara med dig. fyfan vad jag älskar dig

Jag vill inte släppa taget, jag vågar inte, ochn jag vill fna inte det. Jag vill ha dig, livet ut. Fyfan. maja, jag önskar att vi kunde vara syskon, då kunde vi framförallt vara tillsamamns varje dag, varje sekund, helatiden. Fyfan.
Edit: Maja är seriöst den vackraste människan på hela jorden!!
ingen maja, ingen isabel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0