nämen wow.

Have been up all night, just days remaining.Here is my outfit, anyway. hahah, pulled on something. Did that I wanted it today, but will fix my hair. o maybe makeup.
- Kände bara för att göra ett inlägg på engelska, dock kommer det svenskt här:

Haha, aa, eh, jag har varit uppe hela natten. Har morgonen & Dagen kvar att vara uppe, idag ska jag vara ute mycket. För att jag har varit inne på datorn rätt mycket denna dag. Eller asså, ja. Ska lägga upp ett par få bilder efter denna text, how good? :) Just nu kollar jag på Hannah montana (HAHAHAHAHHA) Jag har låtit filmen gå om 3 gånger i rad, och jag kollar bara ibland, när det är roliga saker förståss .. Som det ofta inte är, så jasg kollar inte så mycket, utanför fönstret, ser det ut som det kommer att bli rätt bra väder, blå himel, svag sol på andra hustaken, älskar sådana mornar. ♥



Ehe..

Update: Vet inte varför texten blir övertäckt med ljusblå bakrund? :o


Kommentarer
Postat av: Mami

Men Bella då??!!! 'Vet du inte att barn måste sova för att växa.....' KRAM

2010-08-01 @ 07:14:16
Postat av: Sharro

Sv: Ojoj, tack så mycket. Snällt av dig :D

Har precis vaknat med världens värk i ryggen så dagen än så länge har kanske inte vart den bästa men de duger :p sj?:)

2010-08-01 @ 13:48:54
URL: http://makepossessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0