Sandra Helena Evelina Johansson

Jo, jag har en syster, som Heter Sandra Helena Evelina Johansson! Och jag kan inte tänka mig att det är min syster! Hon ställer alltid upp för mig, hon litar alltid på mig, hon bevarar alltid mina hemligheter (om jag har några) & det bästa; DU ÄR MIN SYSTER OCH BÄSTAVÄN! Ibland bråkar vi, men vi blir alltid vänner igen, mamma födde oss, för att vi skulle bli tillsammans. ♥ Du är så jävla vacker, nonnie. Förstå?! Du är så jävla modig Kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig, du betyder allt plus allt gånger det. Älskar dig. Vi är nog de syskonen som har mest skoj, vi skrattar ALLTID med varandra, fyfan vad vi har det bäst!



 LÅT BILDER TALA!

Glöm inte att fråga på min frågestund;
http://typbbella.blogg.se/2010/august/fragestund.html#comment


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar dig oxå, men jag hatar när du blir sur för ingenting Isabel.. tänk på det <3

2010-08-05 @ 13:53:02
URL: http://potatismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0