SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN;

Postad av AGNES:
Hur länge har du haft din blogg? :D
Svar: Jag har haft min blogg sen Maj 2010!

Postad av Marika:
Är du kär i någon ?
Svar: Ja, jag är kär i någon. (a)

Postad av rora:
kommer typ inte på nån fråga. men gillar du micheal jackson? xd
Svar: Ja, jag gillar han. :)♥

Postad av Sandra
Kaffe eller te?
Grönan eller Liseberg?
Saft eller mjölk?
Cola eller fanta?
Katt eller hund?
Dator eller familj
 
Svar: te
Svar2: grönan
svar3: .. saft..
svar4: cola
svar5: Katt i think!
svar6: Guess?! FAMILJ!

Postad av Sandra:
vad tycker du om att skolan börjar snart ?
Svar: Oerhört dåligt, ''hatar'' skolan.

Postav av Ebba:
va tycker du om justin biebers nya röst?
Är du en beliber?
vad skullle du göra om du träffa han?
Svar: Inge särskilt, tänker inte på den ''nya'' han låter som han alltid gjort. :)
Svar2: Ja, självklart. ♥♥♥
svar3: Gråta o skratta sönder mig.

Postad av Mami:
Ärligt längtar du inte lite grann till hösten? Skolan? Din 'nya klass'? Skulle du verkligen vilja vara ledig jämt? När ska du svara på frågestunden? Kram
svar: Nej, varmt ska det vara.
svar2: Nej, längtar inte till skolan, hehe.
svar3: Haha, nja.
svar4: njaaa, det beror på.
svar5: Jag svarar på den nu.
KRAM PÅ DIG SJÄLV! :)♥


Jag hoppas verkligen att ni är nöjda med svaren, förlåt att jag inte svarat på frågestunden förens nu, har varit borttrest, men nu har ni fått svaren! Puss.

Saknar dig, fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0