W0000000000W

Godmorgon alla sötnosar!
Hur har ni sovit? Själv har jag sovit jätteskönt, har inte vaknat någonting på natten, som jag vanligtvis brukar göra ibland! hihihi. Men imorgon ska jag på fotbollscupp, så jag måste lägga med ovanligt tidigt idag, föratt annars kommer jag vara för trött imorgon! Första matchen börjar ca 9! Och vi är INTE vana vid att spela så tidigt, men jag hoppas att vi kommer ta dem, och jag är målvakt! Tack för den suuuuuperhöga statistiken igår, även om jag sög på att blogga. Jag har aldrig över 100, men nu hade jag nära hundra. jag hade 88. Och ni kanske tänker '' Eh, det är skitlite, lol'' Men då kan jag säga såhär, ''Okej, tyck vad ni vill .. Men jag är 11 år. Och de brukar, eller det flesta brukar inte ha så många.RIGHT?'' Och jag hoppas att ni förstår, hahahahahhahah! Nu är det bäst för mig, att jag går.

Kanske har lagt ut den förut? Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0