Bäst!

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY! Det bästa med Halmstad är att vi får ta med datorn! Så jag kan blogga då och då och lägga in tusentals bilder på stränderna och huset osv! Men så mycket update bli det inte, men över 2 inlägg per dag iaf. Eh.. Sandra kommer väl oxå att blogga. Jag har ingen aning om vad jag ska blogga om, men ni får KOMENTERA. Ni komenterar aldrig, och jag uppskattar Snälla komentarer, om att min blogg är bra, eller något. Eller vad jag sak bättre mig på. Det vill jag veta. ^^

Men iallfall, där fick ni en jättefin bild på mig '':)'' Eh, jag ska typ leta efter bra låtar nu, så lägger jag upp dem på bloggen när jag är nöjda med alla låtar, eh. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0