Ehe..

Jag skrev ju att vi skulle till kusinerna vid 4. Men vi ska dit ikväll, vid 7 eller nått. Jag visste ingenting om det igår. Jag hade tänkt att sola nu på min balkong, men det finns ingen sol. Ville sola magen och benen och så, men det kan jag ju inte göra ute på gräsmattan, då kan ju alla börja undra vad jag gör? Så då skiter jag i det och är inne på datorn istället. Jag lovade mamma att duscha och tvätta håret idag, och det har jag gjort. För jag har säkert inte tvättat håret på typ.. 1½ vecka. Men jag har inte orkat, kalla mig äcklig. :D

Eh, just nu är jag inne på GoSupermodel. Har spelat lite. Och jag har kommit lite längre på min modellnivå, okej, skitmycket kvar till SupermodelBrons, men ändå. Jag har mejlat lite med kompisar och så. Snart ska jag kanske gå ut, jag få se om jag har lust. Jag har ätit Pannkakor. Min dator funkar inte! Internett är cp.D:

en bild som finns på datorerna hela tiden. När man får dem. ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0