Förlåt för dålig update

Förlåt för dålig update, har inte orkat blogga. Men här kommer min dag: Jag vaknade vid 9-10 tiden, gick in på datorn i någon timme, efter det kom Sandra upp, och båda vi satt vi datorerna.Och sedan började båda vi bli lite hungriga, ajg skulle ha pannkakor&Sandra frågade vad jag vill ha för sylt, jag svarade jordgubbsylt, men det var slut! Så då cyklade vi ner till Konsum. Eh.. Vi köpte det vi skulle ha + lite godis dåra. Och sen cyklade vi hem igen. Vi satte och vid datorn i typ 2 timmar, sen kom pappa&Mamma hem, lite irriterade på oss. För vi hade varit inne hela dagen, och så blev det lite tjaf och lalalalal. Men sen bestämde vi oss för att gå ut och spela fotboll, vi spelade match ( Jag&Sandra ) Sen körde vi straffar, för Sandra fick typ ont i benet av någon andledning. Men nu ska jag gå och sova, måste ta igen lite sömn. LOVE! ♥

Bella Saknar Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0