Fotboll ikv.

Eller någongång ikväll iaf, eller kanske tidigare, vet inte. Men vi ska träna fotboll i Haningevallen. Och jag gillar inte att träna där, Hagaskolan är min favoritplan,förfan. Men euuuuuuw fick nyss hårspray i munnen, fyfan va äckligt det smakar. :p  Men den bästa i våran lag enligt mig är:
Tindra
Jessica
Nathalie
Och jag * Skrytskrytskryt * :D
Vad gör ni justnu? Själv är jag inne på gsm, kolla min modell Ballamyfellah. ( Med punkt i slutet ) Så ger ni mig gåvor kramar och populäritet! Tacktack..Nu ska jag göra något utanför bloggen som ni inte får veta, ska ut och festa. dreeeeeeeeeeeev. Idag på skolan, så reta Christopher mig genom att säga '' Surkärring '' men han är bara kär i mig. I know that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0