Godmorgon!

Vaknade tjugo över 7,och jag var jättetrött. Gäspar här helatiden. Men annars är allt OK. Igår på fotbollen så var det jätteroligt, vi körde låtsas-match med laget. Jag var top&Mitt. Jag höll på att göra mål, men jag kom för långt ut, och jag skjöt, men den kom rakt på honom. Så det blev inget, men jag gjorde en målpassning via inkast till Olivia som gjorde mål. Men det var ändå jättekul. Sen var träningen slut, då hämtade pappa mig,då åkte vi hem och då var det matdags. Och efter maten duschade och badade jag.

Idag är det ingen idrott på skolan, vet inte varför. Vi får sluta tidigare oxå. Orkar inte vara med någon idag, alla är är så tråkiga att vara med.Men när jag kommer hem bloggar jag, tror jag. WOHO! Nästa vecka är det skolavslutning! Och då ska laget åka till göteborg. :DDDDDDDDDDDDDDDdd

<3


Kommentarer
Postat av: Mami

Mammas gullunge gosan min......å lilla Betty, gulligt.Puuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssss

2010-06-02 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0