Godmorgon. :3

Har precis ätit upp min frukost. Igår var det bråk mellan mig och mamma.. Men det är uträtt nu, vi är ''typ'' vänner, nejmen, vi är vänner. Nu har hon åkt till jobbet och jag sitter vid datorn. Och Sandra sover.  Och hon blev ledsen igår för jag fick mitt utbrott på mamma, men hon sa ju Cp till mig, hahah. Men allt är lugnt nu. Och det är bra. Och jag är jättetrött.

Idag är det fredag, sista dagen på denhär veckan. Helgen har faktiskt gått ganska fort enligt mig,om du ville veta det. hahahah. Jag ska strax gå till skolan, ska bara hitta en lämplig tröja att ha på mig, den jag har på mig JUST NU är för uringad.:p Så den ville jag inte ha i skolan för jag orkar inte dra upp tröjan helatiden, hahahHAHAHAHH. Men nu ska jag dra. Ett till inlägg kommer KANSKE.



Orkade inte ladda upp i 500.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0