Godmorgon.

Jag gick och la mig hyfsat tidigt igår, men ändå så vaknar jag vid 12.30. Hur lyckas jag? Jag lägger mig tidigt för att jag ska vakna vid 9-10. Men jag vaknar ändå så jäkla sent. Sandra var uppe redan vid 8. Men hon gick och la sig igen efter det. Menmen.. Snart ska jag och Sandra gå till Pizzerian för att käka pizza eller Kebab. Vi har typ inte bestämt oss än, eller något. Jag är inne på gSm som vanligt, och Sandra är typ inne på FB. Förlåt om jag skriver ointressanta saker, men ni säger ju inte vad ni vill läsa om&Vad jag ska skriva om! Så ni får skylla er själva då faktsikt. Nejmen, drev. LOVE!


Kommentarer
Postat av: RORA

MER BILDER! 8)

2010-06-22 @ 14:41:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0