Godmorgon.

Hejhej, sitter vid min dator nu,igår satt jag vid typ en 4 års gamla.Aja.. Jag ska snart äta frukost och sen ska jag vara inne lite till på datorn och sen ska jag typ göra något annat, vet inte vad jag ska göra bara tråka. Igår somnade jag vid kvart över 10. orkar inte skriva med digital.:pPpPpP. Nejmen, aah..

 Fick sms igår att min bästavän hade varit på sin första fotbollsträning, och inte visste jag att hon hade börjat på fotboll. Nej, verkligen inte. Men hoppas att hon vill fortsätta, för jag vill att hon ska vara glad.Hon skrev oxå att det var roligt, och då blir man ju varm. ♥


Kommentarer
Postat av: aurora

syskon kärlek. <3

2010-06-01 @ 07:29:50
URL: http://auros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0