Godmorgon&Förlåt.

Godmorgongodmorgongodmorgon. C.j sov över här inatt. Och vi somnade sent. Men vi kunde inte sova. Men tillslut somnade vi. Idag ska vi kanske grilla med familjen, om det inte blir dåligt väder. Vi åkte inte igår, som bestämt för att det regnade och åskade. Så vi sket i det. Klart, det blev bättre väder, men det var blött överallt. Såatteh.. ah. Igår natt kollade vi på film. Roush Hour 1. Den är bra&Rolig. Förlåt att jag inte bloggade igår, men vad så upptagen med att försöka spela mig till Supermodel. Och nu är jag supermodel. Och jag är glad, typ?! Men nu ska jag dra. Bloggar om ett tag förmodligen, pusshej. ♥

Fick det mejlet utan Gosupermodel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0