godnight, sleep tight.

Ja, filmen är slut, Sandra tyckte lyckligtvis att filmen var skitbra. Det är ju bra det, brabrabra! Och det är väl typ dags att gå och sova för våran del nurå. Idag (Klockan är över 12) jobbar både mamma och pappa. Så jag och Sandra kommer väl nörda datorn hela datorn. Vi har inget liv, nejnejnej. Nämen, Sandra sa nyss att hon skulle ut med någon äcklig Kompis. Men jag ska vara vid datorn, tills mamma eller pappa säger till.

HAHAHAHAHHA. Förra året visade Sandra en video till mig, skitsynd. Och nyss visade hon en till! Kolla bara på hur hon reagerar, snacka om att hon fortfarande har ont. Rest In Peace! Vackra unge.
Nåja, nu börjar Sandra få lack på mig, måste väl stänga av nu. Vi ses i dag bitti med ett inlägg, sedan bli det väl bloggning lite helatiden eller vad man nu ska säga. nu ska vi fixa oss. ÄLSKAR ERdv ALLA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0