Hejhejhej.

Tjtajta, jag kom hem från skolan för en stund sen, typ 15 sen. Idag i skolan var en helt okej dag, som alla andra dagar .. Altså vanligt. Idag i skolan hade vi inte idrott som vi skulle, för att våran idrott's lärare var på idrottsdag med småglinen eller vilka det nu var. vi hade MATTE som första lektion, sen var det rast. En stund efter var det mat, sen rast igen.Sen hade vi NO, då skulle vi sortera godisar, sen fick vi äta upp det. Ganska gott. Sen var det musik och vi höll på att fixa med våran låt som vi har kommit en bit på nu. Den är ganska bra. Maten idag var jättegod, det var lasagne. ( Stavning ) Jag har 2 svenska läxor att göra tills imorgon, hoppas att jag hinner göra dem, men jag har redan gjort en av dem. Jag har den svåra kvar, man ska skriva en berättelse.

Ikväll ska jag på fotbollsträning, i Båtsmansskolan,Vi ska kanske göra lite match, och vi ska träna avslut! För det har vi lite svårt med, men det blir bättre och bättre iallfall så det är ju bra. Och jag hoppas att jag får vara utespelare på lördag eller söndag, för jag har stått varenda match nu som inte Emilie har stått, men hon har skadat ryggen.Så hon kan inte komma på träningen på 3 veckor. ):<3

Stolt fotograf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0