Hemma. :')

Hemma från Göteborg,Liseberg. Fan va kul jag har haft, bästa veckan i mitt liv. Sandra blev jätteglad när jag kom hem,och mamma oxå. Det började med att vi kom ner till Göteborg vid 20.00 tiden.Så vi packade upp våra sovsaker och någon timme efter skulle vi sova, vi skulle ha match klockan kvart över 8 dagen efter. Vi förlorade den första matchen med 0-3, men vi är INTE vana vid att gå upp så tidigt och spela match. Andra matchen vann vi med 4-0. Vi mötte ett norskt lag, de var inte jättelätta. Men vi vann de. Den sista matchen vann vi oxå, men 2-0. Och jag var utespelar på 2:a och 3:e matchen. Och på kvällen var det disco i ''frukostsalen'' och det var så jäkla tråkigt. Hahaha, så jag och Lelle gick till skolan igen. Dagen därpå skulle vi ha match vid 1. Vi förlorade den med 0-1. Men jag gjorde en ''Benparad'' Och matchen efter den matchen hade vi en till, och den vann vi. WOHOOOOO! Så vi kom 9:a av 32 lag. Fattar ni vad grymt det är?! :o Ska vara uppe hela natten idag. *STOLT* *Host*


Kommentarer
Postat av: Mami

Booli, du har säkert haft jäääättekul, MEN Vad skönt att du är hemma igen...det har varit så tyst (och lugnt, hahaha).

2010-06-15 @ 07:12:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0