Isabel läs detta!

Hehehehehehe miss yaaa


Eh jag har inte direkt så mycket att blogga om, men när du ser det här Isabel så jag gjorde ett forum om dig på gSm. Fattade inte direkt så mycket men jaja, det duger. LÄÄÄÄÄÄÄÄS HÄÄÄÄÄÄÄR.

Jag och Isabella vaknade för typ 2 timmar sen och vi har bara legat och degat i sängen och hon spelar ett skitmobbat spel, typ Chuzzle (?) Haha.. aja, snart är det väll lunch för våran del och det är ju NAJS. Aja, whatever.. älskar er alla! Nej det gör jag inte, för jag vet inte vilka ni är och ni läser ju bloggen för Bellas skull men jag bloggar för eran skull! Feeeeeeeett dissad jag blir. Eller vad snackar jag om? Jaja. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0