Men åh, lyckat

Jag och Sandra körde fotbollsmatch.. igen. Och då skrapar jag upp sårskorpan som äntligen hade blivit en skorpa som jag gjorde illa mig igår för, och det började blöda. Och det sved så jävla mycket.Det svider i vissa vinklar som jag har benet på. Och jag och Sandra ska sova tillsammans idag, ochnej, vi är inte tsm. :pPpPpPpP. Nejmen, ville bara säga att jag lever och att jag ska gå och lägga mig närsomhelst, när jag har kollat medlemskapet på Gosupermodel. Och idag som medlemskaps överraskning så fick jag 500 GP. ^^ Men nu måste jag dra! Ciiiao.


Kommentarer
Postat av: regina

fin blogg :D

2010-06-22 @ 10:27:14
URL: http://regiinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0