Mina åsikter om bloggare

Kända bloggare dåra. Eh, jag gör detta på typ varenda blogg jag har! Men nu gör jag det igen..

Foki: En tjej's blogg som jag läser varjde dag, hon är fantastisk. Henne's liv är lite ruuuuuligt, enligt mig dåra. Eh, hon är jättesöt och verkar snäll. allt på henne är sött. Förutom henne's läskiga ögon-linser. Men hon bloggar om allt&Litetill. det är jättebra. ^^

Desireé: Hon är en OMOGEN fjortis, förstår inte vad hon håller på med? Behandlar bloggen som om hon är bättre än oss alla tillsammans, visst, hon kan vara snäll ibland. Men hon beteér ju sig som en JAG-VET-INTE-VAD!Men hon har sänkt med sminket betydligt mycket mer! Men gillar inte henne speciellt mycket. Nä.

kissie: Fyfan, har inga ord till henne, onormal,ful,äcklig.Äru anka eller? Haru silikon eller opererat dina boobs?! No comments.Du ska vara blond, inte brunett? Fula äckel.

Paow: Hon är den mest vanligaste tjejen av de ''kändbloggarna som är tjejer'' men hon är tråkig, men inte ful, men lite dumihuvudet när hon går på fest och sådana saker, men det blir ju alla. Men ändå. Eh, annars är hon helt okej, faktiskt! Passar i både brunt och blont.

Kenza: Henne's blogg läste jag förut, HELA TIDEN 27/4. Men vad har hänt med henne? Hon bloggar inte om någon intressant längre. Headern har hon haft i ett årtal nu, men förr var hon den bästa bloggaren jag läst då. Men nu har jag inte läst den på 3 månader, för jag vet att den är lika tråkig som för 3 månader sen! Förlåt.
´





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0