Natti.

Fick iaf logga in och göra ett inlägg. Imorgon ska familjen troligen åka och grilla. vi vet inte riktigt vart, jag vill till krokodilbadet, men Sandra sa att det var massor med ungdomar där. Så vi får se vart vi hamnar. Spelar egentligen ingen roll vart vi åker, enligt mig. ^^ För en typ, timme sedan kom jag,sandra&Mamma hem från Statoil. vi köpte glass,och dricka. Gottgottgott. Jag har spelat jättemycket på Gosupermodel så mina händer nästa..''blöder'' & Jag har ätit upp min nudelsoppa och jag är helt proppmätt. Och nu ska jag gå och borsta tänderna. Måste ta igen lite sömn, även om jag har gått och lagt mig hyffsat tidigt så.. ah. Älskar er alla, tack för statistiken som gott upp de senaste 2 dagarna. Älskar er.♥

Vadå datafreak?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0