Svar på tal:

Aurora sa '' MER BILDER '' Och ni ska få mer bilder, looooooovar.

Frida.

Maja.

Maaaaja.<3

ooold.


Närbild. O.o


-
Jag och Sandra har typ precis kommit hem från Pizzeerian. Båda tog Kebab. Och nu har jag kommit hem igen, eller vi dåra. Pappa var hemma när vi kom hem, han stog i duschen. OCh nu håller han på att somna, eller han kanske redan har somnat i soffan. Själv kan ni väl gissa vad jag gör nu? Rätt! Är inne på GoSupermodel. Förlåt, Anledningen till att jag inte lägger in bilder från Kameran är för att det tar så långt till för bilderna att komma upp i inlägget, men jag ska bättra mig. Det lovar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0