Test

Ta fram din mobil tryck neråt i 7sekunder och släpp,byt ut namnen i beättelsen mot namnen i din telefonlista.

Kära Tandis För det första vill jag säga att Hem är den bästa vän jag haft, och att Jag är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Ida Fransson och Pappa gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Elin får ett lyckligt liv tillsammans med Frida. Jag vill säga tack till Lelle för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Ronja. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Angelica tog sitt liv. Snälla Erik sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Maja och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Rebecca kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Sexiga Sanna, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Victoria. Jag vet att Bella kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Emily för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Hanna och Linda och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Michelle.

Tagen av kusin Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0