Made.

HAHHAHAHAHAHHA. Har bara bilder på 2 från lilla melodifestivalen för typ 3-4-5 år sen. Och dem hette ''Made'' och jag älskade dem då,kommer inte ens ihåg vad dem heter, fyfan .. Men lite kul oxå, faktiskt. :D


Tydligen så hette dem Denise&Mathilda.;p

Imorgon är det friidrottsdag, och vi ska åka till torvalla och göra lite grejer, vi ska åka med klassen breedvid, typ. Och vi ska åka buss dit, kulkul. Egentligen gillar jag inte FRIIDROTT. utan för mig är det fotboll som gäller, men man måste ju när det är skola,och jag vet inte när det slutar&När jag kommer hem imorgon. Just nu gungar jag med mina ben,och det är jätteintressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0