skitskönt.

Det kommer fan bli skitskönt när skolavslutningen börjar.Den 11:e Juni.Då ska jag och mitt fotbollslag + pappa åka till göteborg, för att ha fotbollscup. Vi spelar matcher lördag+söndag, vet inte om vi ska ha matcher på måndagen oxå.. Men då ska vi åka till Liseberg, och fyfan va det kommer bli kul. Men jag tror att vi kommer vinna de flesta matcher, men jag vet iallfall att vi kommer förlora nån eller några. Men jag tycker seriöst att vårat lag är det bästa i stockholm, vi har tillochmed vunnit mot 98:orna, men det var bara träningsmatch,men ändå. :)

För typ.. Någon måndag sen.

HAHAHAHAHHA, innan skoldiscot.

Någon månad sen.

 


Kommentarer
Postat av: dess

Fina bilder.

2010-08-19 @ 14:12:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0