Fotboll idaaaag

Idag, någon gång, ikväll tror jag?! Så ska jag på fotbollsmatch, vi ska möta .. Älta. Jag känner igen namnet, så jag tror att vi har mött dem, dock vet jag inte om vi vann eller förlorade, men nu ska vi för *PIIIIP* Inte förlora!!( MOHAHAHHA, mamma, där fick du se mig ändra mitt svärord. ♥) Och jag drömde en äcklig dröm innan jag vaknade, altså för några minuter sen. Fyfasen vad SDKJFÖODKQPOAWEDFKASO drömmen var. Justin Justin Bieber var i en pool och badade, när han gick upp, blev han mördad, alla andra var kvar i vattnet, vi märkte ju ingen, och sen när vi märkte att han var borta, så låg han på en stol, i en genomskinlig säck, Han hade altså kvävts till döds. :'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta ska bara skratta lite HAHAHAHAHAHAHAHAH vilken jäkla dröm :S haha :)

2010-09-03 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0