godmorgon!

Godmorgon alla pigga barn!
Hur sov ni inatt? Själv sov jag kanon, men jag blev fruktansvärt sur när jag vaknade av min väckarklocka. JAG VILL INTE GÅ UPP!! Skönt att det är helg om några dagar, haha. Så man kan ju inte klaga. Jag ska heller absolut inte klaga på skolan, eftersom jag inte hatar skolan, älskar gör jag ju inte heller. Helt okej altså. Och sånt gillas?! Idag i skolan, sååååååå har vi gymnastik, vet inte hur det känns i femman, har aldrig liks haft det, förra veckan, första skolveckan så var jag ju sjuk, då kunde jag ju inte vara med .. och på fredagen, hade vi oxå det, då var jag ju frisk .. och då visste jag inte att vi skulle ha gymnastik, & Då kollade jag på. Men nu,nu jävlar! Nu ska jag fortsätta packa ner min gympaväska .. Fan.

Är så jävla glad att du finns i mitt liv, ily! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0