i miss .. ♥

Något jag saknar, något enormt .. är min förra skola, Svartbäcksskolan! Nästan allt där var perfekt, kompisarna, jag saknar seriöst killarna, i min klass. ♥ William, Victor & Johannes. Victor bor på min gård, men vi är ALDRIG eller har ingen kontakt alls, & Tjejerna saknar jag mest av allt, Linnéa är den jag träffar mest, för hon går i mitt fotbollslag! Men Alva,och alla dem andra underbara tjejer, herregud vad jag jag saknar allt! ♥ Jag saknar min lärare, men min nuvarande är bättre, i think?! :o

Anyway.. För typ ett tag sen, så firade jag, Sandra & mamma pappa, med lite tårta o grejor! Och vi hade jättemysigt, i drygt en timme så satt vi bara o hade myyyyyyyyys! Anyyyyyyyway nu ska jag gå och läggam ig, så jag orkar med skoldagen OCH träna på min engelska läxa..-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0